Procedura załatwiania reklamacji
PŁYTKI CERAMICZNE I DEKORACJE
Towar należy sprawdzić w ciągu 24 godzin od dostawy pod względem ilościowym i jakościowym ( odcienie, kalibry, uszkodzenia itp.).
Wszelkie reklamacje dotyczące niezgodności i uszkodzeń w dostawie oraz zwrotów towaru będą rozpatrywane wg poniższych zasad:
USZKODZENIE W DOSTAWIE - widoczne uszkodzenie palety
W trakcie dostawy przez kuriera należy sprawdzić czy nie ma widocznych uszkodzeń towaru oraz czy opakowanie zbiorcze palety nie zostało naruszone.
W razie stwierdzenia uszkodzeń kurier ma obowiązek zaznaczyć fakt uszkodzenia palety na liście przewozowym
i opisać rodzaj uszkodzenia np: otarcie, wgniecenie, uszkodzona folia, przechylona paleta itp.
Następnie należy sporządzić dokumentację zdjęciową oraz wypełnić:
"Protokół uszkodzeń w dostawie 24 H –płytki i dekoracje"
USZKODZENIE WEWNĄTRZ PALETY
W razie stwierdzenia uszkodzeń wewnątrz palety należy sporządzić dokumentację zdjęciową i wypełnić
Protokół uszkodzeń w dostawie 24 H –płytki i dekoracje
ROZBIEŻNOŚCI W DOSTAWIE
W razie stwierdzenia rozbieżności w dostawie( brak, nadwyżka, towar niezamawiany) należy sporządzić
Protokół rozbieżności w transporcie 24 H – płytki i dekoracje
ZWROT TOWARU DO FIRMY TGS BYTOM
Aby dokonać zwrotu towaru należy poprawnie wypełnić Formularz zwrotu płytek i dekoracji
{data, nazwa ,nr faktury, kaliber, odcień, data produkcji, nazwa firmy, dane osoby zgłaszającej reklamację}
Jeżeli na magazynie jest dostępny towar zgodny z Formularz zwrotu płytek i dekoracji
klient dostarcza towar na własny koszt i ryzyko na magazyn w Bytomiu lub pokrywa koszty transportu w obie strony i firma TGS wystawia fakturę na usługę transportową.
Firma TGS wystawia faktury za zwrot towaru (koszty obsługi magazynowej) w wysokości 10% wartości zwracanego towaru lecz nie mniej niż 20 złotych netto.
Nie przyjmujemy zwrotu towarów sprowadzanych pod zamówienie Klienta lub wysyłanych bezpośrednio od producenta.
Nie przyjmujemy zwrotu towarów po upływie 14 dni od daty wystawienia faktury.
Zwroty towarów przyjmujemy wyłącznie na pełne opakowania.
Po spisaniu i sprawdzeniu asortymentu, wystawiana jest faktura korygująca na towar pełnowartościowy i nadający się do dalszej odsprzedaży.
PROSIMY O CZYTELNE WYPEŁNIANIE PROTOKOŁÓW I STOSOWANIE DRUKÓW ODPOWIEDNICH DO PAŃSTWA ZGŁOSZENIA.
W tym celu należy konkretny protokół zapisać na pulpicie, uzupełnić a następnie wysłać na podany poniżej adres e-mail.
Wszelkie uszkodzenia i rozbieżności prosimy zgłaszać wyłącznie w formie pisemnej w ciągu 24h od dostawy na odpowiednich protokołach.
Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać na:
adres e-mail : reklamacje.plytki@tgs.pl
tel: 600 031 641
Reklamacje dotyczące wad towaru prosimy zgłaszać na protokole: ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE TGS i przesłać na:
adres e-mail : reklamacje@tgs.pl
fax : 032 344-79-13