Pocedura załatwiania reklamacji
WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK I TECHNIKA GRZEWCZA
USZKODZENIE W DOSTAWIE - widoczne uszkodzenie palety
W trakcie dostawy przez kuriera należy sprawdzić czy nie ma widocznych uszkodzeń towaru oraz czy opakowanie zbiorcze palety nie zostało naruszone.
W razie stwierdzenia uszkodzeń kurier ma obowiązek zaznaczyć fakt uszkodzenia palety na liście przewozowym i opisać rodzaj uszkodzenia
np: otarcie, wgniecenie, uszkodzona folia, przechylona paleta itp .Następnie należy sporządzić dokumentację zdjęciową i wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym
przesłać do Działu Reklamacji TGS
Wszelkie reklamacje nie stwierdzone w trakcie dostawy ( przy kierowcy ) należy składać na odpowiednim druku zgłoszenia reklamacyjnego - według zamieszczonych wzorów do pobrania:
Do zgłoszenia należy dołączyć potwierdzoną kartę gwarancyjną i fakturę zakupu.
Prosimy o czytelne wypełnianie protokołów i stosowanie druków odpowiednich do państwa zgłoszeń.
Zgłoszenia na innych drukach niż powyżej nie będą przyjmowane.
Istnieje również możliwość zgłoszenia reklamacji poprzez stronę internetową producenta:
Po takim zgłoszeniu należy bezpośrednio kontaktować się z firmą, do której zostało przesłane zgłoszenie.
Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać na :
Telefon: 032/344-77-76
Fax: 032/344-79-13
E-mail: reklamacje@tgs.pl