Pocedura załatwiania reklamacji
WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK I TECHNIKA GRZEWCZA
USZKODZENIE W DOSTAWIE - widoczne uszkodzenie palety
W trakcie dostawy przez kuriera należy sprawdzić czy nie ma widocznych uszkodzeń towaru oraz czy opakowanie zbiorcze palety nie zostało naruszone.
W razie stwierdzenia uszkodzeń kurier ma obowiązek zaznaczyć fakt uszkodzenia palety na liście przewozowym i opisać rodzaj uszkodzenia
np: otarcie, wgniecenie, uszkodzona folia, przechylona paleta itp .Następnie należy sporządzić dokumentację zdjęciową i wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym
przesłać do Działu Reklamacji TGS
Wszelkie reklamacje nie stwierdzone w trakcie dostawy ( przy kierowcy ) należy składać na odpowiednim druku zgłoszenia reklamacyjnego - według zamieszczonych wzorów do pobrania:
Do zgłoszenia należy dołączyć potwierdzoną kartę gwarancyjną i fakturę zakupu.
Prosimy o czytelne wypełnianie protokołów i stosowanie druków odpowiednich do państwa zgłoszeń.
Zgłoszenia na innych drukach niż powyżej nie będą przyjmowane.
Istnieje również możliwość zgłoszenia reklamacji poprzez stronę internetową producenta.
Po takim zgłoszeniu należy bezpośrednio kontaktować się z firmą, do której zostało przesłane zgłoszenie.
Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać na :
Telefon: 600 031 641
E-mail: reklamacje@tgs.pl